Thursday, January 27, 2011

DIRIKU YG MENCECAH KANDUNGAN 39 MINGGU.... WOW !!!!!

today genaplah kandunganku 39 minggu....dah ramai tanye bile aku nk meletop?? n jawapannya aku sndiri pon xtau sbb mmg xde tnde2 aku nk bsalin...tp skrg nih aku mmg kerap sakit blkng dan sakit perot... but, doctor kata if aku blh thn msih ok lg... so, ok lg kot....hehehee.... bile la agknyer ank aku nie nk keluar yer.. yg penting aku mmg xsabar nk tggu my 1st baby n aku jgak xsaba nk diurut oleh tukang urut lps bsalin nie...yahooo.....mengikut ramalan doctor, aku bakal menimang baby girl..so, ape yer nama nak aku ltk pd baby aku nih... aku b4 nk tdo msti pk nl ltk nama ape... korg rse kalo aku ltk nama  "NUR DANIA BATRISYA" ok x? NUR  mean cahaya.... DANIA mean hampir.... n BATRISYA mean cerdik...heheee... so ape suggest korg?????

No comments:

Post a Comment