Monday, September 10, 2012

DIET DAN SIHAT BERSAMA ALPHA LIPID SD2

ASSALAMMUALAIKUM SEMUA.....

wow da lama x update blog nie kan...almaklumlah sibuk dgn tugas sbg anak, isteri, mama dan pekerja yg berdedikasi...hahahaaa...ok nk bg tau uolss semua yg sy masih kembang seperti dulu.. yayyy!!!.... (menci btol la) setelah melihat kwnku aka jiranku yg sudah kurus aku pon tros btanya beliau bagaimana dia blh kurus dgn cpt...rupe2 nyer dia minum susu ALPHA LIPID SLIM DIET 2 yg tgh fames sgt 2...

taraaaa inilah dia SD2 yg sy mksudkan 2..

wow...perubahan ketara kan Hani

Setelah menemuramah kwn sy yg sy panggil HANI.. die pon bgtau dia dpt turunkan berat bdn dari 63kg ke 57kg dalam 1 tin je...homaigoddd bestnyer..tp mmg nmpk la die ketara kurus..haiyooo ini tidak adil tidak adil bg diriku..(hasihh tibe2 lagu yuna plak)... So setelah aku teruja sgt dgn perubahan dia aku pon ikot hani join ahli...Hani kata better jd ahli dr beli dgn org pasal ble kita jd ahli point kita akn dpt.. point ni if kita beli byk, kita akn dpt duit... Finally aku pon register utk menjadi ahli sebanyak rm60 utk SEPANJANG HAYAT...gila la modal sgt murah tp aku tgk dia bisnes benda ni dpt duit mencurah2... OK now aku perlukan kwn utk sama2 aku mnjadi pengedar SD2 ni...jommm hanya rm60 shj...pd yg nk mencuba SD2 ni pon blh..do contac me sms/call/whatsapp : 0183173269

No comments:

Post a Comment